Skrollin museobussi 3.11.2018 – tervetuloa!

Tervetuloa Skrollin museobussiin kyytiin lauantaina 3. marraskuuta 2018! Kierrämme bussillamme kolme merkittävää kotimaista tietokonemuseota: Helsingin tietokone- & pelikonsolimuseon, Suomen pelimuseon Tampereella sekä saamme opastetun kierroksen Suomen tietokonemuseossa Jyväskylässä. Matka huipentuu Tampereelle Oldskool ry:n kerhohuoneelle, josta on myöhemmin illalla paluukyyti Helsinkiin.

Suomen pelimuseossa Disk Covers -näyttely esittelee ensimmäistä kertaa suurelle yleisölle C64-skenessä syntyneen omintakeisen taidemuodon: valokopioitaviksi tarkoitetut mustavalkoiset levynkansitaideteokset. Samalla voit tustua Suomen pelialan ”vuoden sensaatioksi” valitseman pelimuseon lisäksi muihinkin Museokeskus Vapriikin näyttelyihin, kuten yleisömenestykseen Marilyn – nainen roolien takana.

Iltaohjelmana Oldskool ry ja kerhon epävirallinen yhtye Kovera järjestävät Halloween-bileet, luvassa on live-musaa illan teemalla rikastettuna. Ajankohtaisesti pukeutuminen ei ole pakollista mutta suositeltavaa – dress to kill! Lisäbonuksena Oldskoolin lounge tarjoaa kisakatsomon Hollannissa järjestettäville X-demopartyille C64-demokompojen sohvaseurannan muodossa (stream-laatuvarauksella).

Lue lisää ja osta edullinen lippu – vain 15 €/hlö, Skrolli sponsoroi loput!

Uusi kommentti